24 серпня - День Незалежності України

  

  День Незалежності України – це одне з найважливіших свят українців. У цьому році нашій прекрасній, волелюбній, незалежній державі виповнюється 32 роки. 
   Це свято пам’яті про цілі покоління наших предків, що творили націю і боролися за державність, а також день, коли варто думати про день завтрашній, про майбутні покоління, про нашу відповідальність перед історією.
 Прагнення до свободи – визначальна цінність українців, що давала наснагу і сили залишатися собою в часи бездержавності. Найвищий вияв свободи поневоленого народу – здобуття незалежності для творення власного майбутнього. Актом 24 серпня 1991 року її остаточно утвердили.
 З нагоди відзначення Дня Незалежності України закладами підпорядкованими відділу культури Перегінської селищної ради проведено низку заходів:

    Онлайн-захід «Моя земля, єдина країна – моя Україна» Народний дім смт. Перегінське:
 
  З нагоди свята у Перегінській центральній міській бібліотеці оформлено книжкову виставку-експозицію «Україна непереможна»:
  Патріотична година "З Україною у серці" клуб та бібліотека с. Слобода Небилівська:





 Вшанування   пам'яті воїнів України  почесною ходою в селі Небилів:

  Відео привітання "Україна лагідна і мила спадщина моя" клуб с. Гриньків:


  Літературна композиція "Будеш жити моя Україно", до 32 річниці Незалежності України клуб с. Закерничне.
 У створенні композиції взяли участь хореографічний колектив " Оксамит", та виїзний дитячий садок.
Прозвучав вірш " Моя Україна" Наталії Гадзецької.

  Поетичні читання "Мати - Україно, сонце чорнобриве, вклоняюсь піснею тобі" клуб с. Сливки:

  Віртуальна мандрівка «Так, ось яка ти, Україно, моя!» бібліотека с. Небилів:


 Книжково-ілюстративна викладка літератури «Миті історії української незалежності» бібліотека с. Ясень:

 Відеопрезентація "Через терни до незалежності" клуб та бібліотека с. Красне:


Немає коментарів:

Дописати коментар